7 نكته براي ترافيك ارگانيك و بازديدكنندگان

۵۷ بازديد

تحقيقات نشان مي دهد كه 61 درصد از مشاغل با ترافيك و مشتريان تماس دارند. بياييد كمي تصور كنيم كه ترافيك معدني چيست و ترافيك ارگانيك چيست؟ بنابراين هر زمان كه در گوگل گشت و گذار مي كنيد و جستجو مي كنيد و با بسياري از وب سايت ها و تبليغات روبرو مي شويد و برخي از افراد مبلغ اضافي را براي دريافت پيوند يا محتوا در بالا پرداخته اند و ما بينندگان هر زمان كه در مورد آن تحقيق مي كنيم موضوعي كه پيوند دارد اولين است و ما براي مشاهده داده ها روي اولين پيوند كليك مي كنيم.

براي مثال ، اگر به دنبال خدمات ساختماني يا خدمات اينترنتي هستيد ، بنابراين اگر كلمه كليدي را تايپ كرده و آن را جستجو كنيد ، نتايج پيوند دقيقي را كه براي برجسته كردن آن هزينه كرده ايد به شما نشان مي دهد. و اين در مورد ساير حساب هاي رسانه هاي اجتماعي نيز ادامه دارد. بنابراين وقتي كسي مبلغي را براي دستيابي به حداكثر دسترسي و بازديد از آن محتواي خاص پرداخت مي كند ، شكل غير ارگانيك ناميده مي شود.

ترافيك ارگانيك اساساً جايي است كه شما در مورد يك موضوع خاص و تحقيقات خود در Google تحقيق مي كنيد و اولين پيوند محتواي خود را در بالا دريافت مي كنيد كه از طريق فرم ارگانيك و بدون هيچ گونه هزينه اي انجام مي شود.

قبل از رفتن به كافه ، تصور كنيد كه به سختي يارانه ماكرون هاي فرانسوي را با استفاده از يك روش قديمي خانواده شروع كرده ايد. شما بسيار خوشحال مي شويد كه اين اطلاعيه را با دوستداران مختلف ماكرون ساكن شهر خود به اشتراك بگذاريد. تصور مي شود برخي از آنها در حال حاضر اسكن اين ظرافت جهاني را به صورت آنلاين انجام مي دهند.

بنابراين چگونه مي توانيد به خودتان كمك كنيد تا آنها را در حفاري شما ياري كنند؟

به طور مناسب اگر كسي از موتور جستجوي چيزي بخواهد ، برگه نتايج او را تشخيص مي دهد كه ليستي از نتايج ارگانيك و بدون پرداخت را شامل مي شود. نتايج ارگانيك معمولاً در مركز مقاله به نظر مي رسند و در نتايجي بوجود مي آيند كه موتور جستجو تصميم مي گيرد بر عبارات تايپ شده در عبارت جستجوي جستجو منطبق باشد. علاوه بر اين ، مقالات خروجي تبليغات يا نتايج بازپرداخت شده را نشان مي دهند ، اگرچه متفاوت باشند و به عنوان تبليغات برچسب گذاري شوند. اگرچه نتايج و تبليغات ارگانيك در صفحات يكسان رخ مي دهد ، اما يك تفاوت بزرگ وجود دارد. هيچ هزينه اي براي نتايج ارگانيك وجود ندارد. وب سايت ها در اينجا ايجاد نمي شوند و نمي توانند هزينه كنند بنابراين اگر انتظار داريد فرصت هاي وب سايت خود را براي دستيابي به نتايج برجسته افزايش دهيد ، همه به يكپارچگي برمي گردد. اين راه را درك كنيد كه هدف اصلي موتورهاي جستجو اين است كه مردم را تشويق كنيد تا دريابند كه به دنبال چه چيزي هستند ، اگر مي توانيد موتور جستجو را متقاعد كنيد كه وب سايت شما همان چيزي است كه مردم در جستجوي آن هستند. اگر در حال آماده سازي هستيدپيشرفت هاي وب سايت شما براي كمك به آن در نتايج ارگانيك ايجاد مي شود كه بهينه سازي موتور جستجو يا SEO ناميده مي شود . SEO منطقي مربوط به كمك به موتور جستجو براي پيدا كردن و درك سايت شما است.

بنابراين موتورهاي جستجو چه چيزي را دوست دارند؟ مطالب مرتبط خوب

دقيقاً در مورد كافي شاپ خود فكر كنيد اگر مشتريان ماكاروني بخواهند ممكن است آن كلمه را جستجو كنند ، اما اين يك جستجوي بسيار گسترده است و مي تواند به اين معني باشد كه جستجوگر به دنبال دستور غذا ، تصوير يا حتي تاريخچه آن است. شيريني. اگر قصد داريد در جستجوي ماكارون هاي خانگي در شهر خود ظاهر شويد ، سعي كنيد محتواي اصلي مربوطه را براي تقويت آن ايجاد كنيد.

در زندگي روزمره شما ، هر چيزي كه در وب مشاهده مي كنيد ، يك ويدئو ، بيلبورد يا يك پست در رسانه هاي اجتماعي يا فقط توضيحات محصول ، همه چيز به نحوي به يك نويسنده محتوا مرتبط است. به هر حال ، شما تعدادي از اسكريپت هاي مناسب را در كپي ها ، در محتويات نوشته شده ، مي خواهيد.

بسياري از نويسندگان محتوا وجود دارند ، اما چيزي كه آنها را متمايز مي كند دانش آنها در مورد موضوع ، سبك هاي نگارش ، دانش SEO ، هوش است.

براي اينكه در نوشتن محتوا مهارت داشته باشيد ، دوست داريد دستور زبان خوب و علاقه به تحقيقات عميق داشته باشيد.

خوب ، راه شروع به نوشتن محتوا چيست؟ نكات نگارش محتوا كه بايد رعايت شود چيست؟

هميشه عادت داشته باشيد كه وبلاگ خود را بنويسيد ، يك وبلاگ شخصي تر بسازيد و مطابق روش پيشنهادي شروع به نوشتن كنيد ، و اينگونه است كه شما يك نويسنده محتوا آماده بازار مي شويد. هميشه تأييد كنيد كه سعي مي كنيد كمي تحقيق كنيد و مطالعه نكنيد ، حداكثر مقدار را بخوانيد و به دانش و تجربياتي كه خوانده ايد پي ببريد.

در اينجا چند نكته براي ايجاد ترافيك ارگانيك و سرنخ-

  1. تيتر موثر

بخوانيد:   بازاريابي ديجيتال بدترين دشمن شما است - 5 راه براي غلبه بر آن

هشت نفر از هر ده نفر عنوان شما را مي خوانند اما فقط دو نفر از هر هشت نفر بقيه را مي خوانند. اگر تيتر شما جذاب نيست ، هيچ كس آن را مشاهده نمي كند ، اگرچه بدن شما به اندازه كافي جالب است.

  1. منابع استناد شده

اشكالي ندارد كه همه چيز را ندانيد ، "> شما همه چيز را نمي دانيد كه من همه چيز را نمي دانم و اين خوب است. همه ما اينجا هستيم تا بيشتر جستجو كنيم همه ما اينجا هستيم تا هر روز چيزهاي جديدي را جستجو كنيم. بنابراين هنگامي كه نكات خود را مي نويسيد. از گوگل براي تحقيق استفاده كنيد و يا برخي افراد نيز درباره اين موضوع اطلاعات زيادي دارند.

هميشه به منابع خود پيوند دهيد

وقتي منابع شما از وب سايت ديگري تهيه مي شوند ، هميشه به من اعتبار دهيد يا سايت آنلاين را ذكر كنيد. به اين مي گويند آداب معاشرت آنلاين كه همه بايد از آن پيروي كنند.

  1. طاقچه خود را بشناسيد

بنابراين شما به وبلاگ سفر ، غذا ، ورزش ، مزاياي سالم علاقه مند خواهيد بود و اگر اين موضوع شفاف نباشد ، باعث ايجاد سردرگمي براي مخاطبان شما مي شود. هميشه در نظر داشته باشيد كه مخاطبان خود را در مورد آنچه بايد بخوانند و چه پيامي را مي خواهيد منتقل كنيد درك كنيد.

  1. از رسانه هاي مختلف استفاده كنيد

تصاوير به گرافيك ، به پادكست و فيلم ها. همه مقالات يا وبلاگ هاي مبتني بر متن را دوست ندارند. تصور نمي شود وبلاگ هاي شما پر از متن باشد. اجازه دهيد مقاله شما حتي تعدادي عكس مرجع داشته باشد.

  1. بك لينك

با توجه به الگوريتم هاي برنامه ، بك لينك يك ترفند عالي براي افزايش ترافيك ارگانيك است ، اما كيفيت پيوندها را به خاطر بسپاريد. بك لينك هاي "خوب" رتبه شما را افزايش مي دهند ، در حالي كه بك لينك هاي "بد" مي توانند شما را به سمت پايين بكشند. خبر خوب اين است كه ابزارهايي براي كمك به شما و حذف بك لينك هاي بد وجود دارد. تنها به اين دليل كه براي دريافت بك لينك معتبر از طريق محتواي با كيفيت ، از جمله پست ها و تصاوير وبلاگ استفاده مي شود.

  1. براي اطلاع از نتايج از معيارهاي داده استفاده كنيد

بخوانيد:   بازاريابي ديجيتال: راهنماي قطعي براي خريد و فروش بيشتر

براي دنبال كردن بازديدكنندگان از سايت و وبلاگ خود ، چيزي مانند Google Analytics را كنترل كنيد. واجد شرايط تشخيص اينكه از كجا مي آيند و از چه كلمات كليدي استفاده كرده اند به شما اجازه مي دهد موضوع خود را دقيق تنظيم كنيد.

در نهايت ، براي افزايش ترافيك ارگانيك سايت ، مي خواهيد آنچه را كه مشتريان مي خواهند به مشتريان خود ارائه دهيد - توصيه ها ، داده ها و دانش يكپارچگي.

  1.  ترومپت خود را برطرف كنيد

شما مي توانيد علاوه بر به موضوع خود را به خودتان، در وبلاگ خود، همبستگي         فيس بوك، توييتر، لينكداين و غيره اگر مردم از رسانه هاي اجتماعي آمده و مصرف زمان با مطالب خود را، اين يك يادآوري قدرتمند براي گوگل است كه محتواي مربوط، با ارزش و جذاب است به

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.