13 نكته برتر در زمينه بازاريابي محتوا ... هميشه!

۲۴ بازديد

اگرچه جستجوي پولي تمركز اصلي ما در اينجا در آركا سئو است ، ما (اين روزها بهمراه تقريباً هر شركت ديگري) در تجارت رسانه نيز فعاليت داريم. كاملاً به واسطه داشتن يك وبلاگ ، ما دائماً به دنبال روش هايي هستيم كه نه تنها عملكرد محتواي خود را بهينه كنيم ، بلكه خود محتوا را نيز بهبود ببخشيم .

مشاوره بازاريابي محتوا

از آنجا كه محتوا بخش بزرگي از آنچه در اينجا در آركا سئو انجام مي دهيم (و اين واقعيت است كه مزاياي بازاريابي محتوا بسيار زياد است ) ، ما مي خواستيم به توصيه هاي بازاريابي محتواي خود نگاهي بيندازيم و همه آنها را در يك پست ارزشمند جمع آوري كنيم. با اين حال ، ما "محتوا" نبوديم (كه به طور حتم هدف اصلي آن است) كه از سال 2015 به مشاوره بازاريابي محتوا بپردازيم ، بلكه بيشترين محتواي مربوط به محتوا از كل وبلاگ آركا سئو است.

بنابراين ، ما در اينجا هستيم - بهترين مشاوره بازاريابي محتوا كه مي توانيم ارائه دهيم. خواه يك وبلاگ نويس فصلي با بازديد بالا باشيد و يا يك تازه كار تازه كار با يك وبلاگ كوچك (در عين حال زيبا) كاملاً جديد ، توصيه هاي عملي بسياري را پيدا خواهيد كرد كه مي توانيد بلافاصله در اين 13 نكته و استراتژي استفاده كنيد.

13. فقط بهترين مطالب خود را منتشر كنيد - و با ثبات باشيد

با توليد محتواي بسيار زياد ، رقابت در اصطلاح "اقتصاد توجه" امروز هرگز شديدتر نبوده است. به همين ترتيب ، بسيار مهم است كه شما فقط بهترين مطالب ممكن را منتشر كنيد ، يا احتمالاً نمي توانيد به موفقيت اميدوار باشيد. بهتر است هر هفته يك پست عالي منتشر كنيد تا پنج پست متوسط ​​در هفته.

مشاوره بازاريابي محتوا مديريت پروژه نمودار ون

نه تنها بايد نوار كيفيت را فوق العاده بالا تنظيم كنيد ، بلكه بايد به اين استاندارد (يا بيش از حد) خود ادامه دهيد. اين حتي براي باتجربه ترين تيم هاي توليد محتوا مي تواند يك چالش باشد ، اما در ايستادگي در برابر جمعيت فزاينده و شنيدن صداي شما ضروري است. بپذيريد كه توليد محتواي استثنايي به زمان ، تلاش و هزينه نياز دارد - و هيچ ميان بري وجود ندارد.

12. موفقيت محتواي خود را با داده ها ارزيابي كنيد

يكي از اشتباهات رايج در مورد بازاريابي محتوا اين است كه به سادگي با انتشار پست هاي وبلاگ ، كسب و كار شما جادويي از بين مي رود و در محاصره ارتش هاي مشتاق آينده نگر قرار مي گيريد كه براي هر چيزي كه مي فروشيد سر و صدا مي كنند. متأسفانه ، به ندرت چنين است. بازارياب هاي محتواي هوشمند فقط محتواي عالي توليد نمي كنند ، بلكه مي دانند چگونه نتايج تلاش هاي خود را بسنجند.

معيارهاي عملكرد مشاوره بازاريابي محتوا

برخي از وبلاگ نويسان راضي هستند كه به تعداد اشتراك هاي اجتماعي آخرين پست خود نگاهي بيندازند و بر اساس آن در مورد موفقيت خود قضاوت مي كنند. با اين حال ، حتي بيشترين پست وبلاگ نيز ممكن است در رسيدن به اهداف تجاري شما كوتاه باشد. مي خواهيد محتواي شما واقعاً به چه نتيجه اي برسد و چگونه آن را اندازه گيري مي كنيد؟

آنچه را كه مي خواهيد محتواي شما انجام دهد مهم است كه ارزيابي محتواي خود را با استفاده از تجزيه و تحليل و ساير روش هاي داده محور ارزيابي كنيد - در غير اين صورت مي توانيد وقت و هزينه خود را براي محتوايي كه هيچ كاري براي تجارت شما انجام نمي دهد هدر دهيد. براي برخي ، موفقيت در ترافيك كلي با استفاده از Google Analytics قابل اندازه گيري است . براي ديگران ، اشتراك هاي اجتماعي يا "معيارهاي توجه" مانند عمق پيمايش ممكن است مهم تر باشند ، معياري كه با ابزاري مانند Chartbeat قابل اندازه گيري است .

با اين حال - و هر اندازه اي - را كه اندازه گيري مي كنيد ، مطمئن باشيد كه در واقع عملكرد محتواي خود را به طور مداوم ارزيابي مي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه زمان و پول شما به طور عاقلانه و بهينه استفاده مي شود. براي مشاوره بيشتر در مورد معيارهاي بازاريابي محتوا و نحوه اندازه گيري آنها ، اين راهنماي دقيق توسط WordStream Founder و CTO ، لري كيم را بخوانيد .

11. محتواي خود را دوباره استفاده كنيد

توليد بهترين محتوا به زمان ، تلاش و مهارت نياز دارد. حتي اگر بهترين محتواي خود را رايگان (كه بايد باشيد) مي دهيد ، به اين معني نيست كه نمي توانيد بازده بيشتري از محتواي خود دريافت كنيد. به همين دليل است كه بسياري از مشاغل از يك قالب به چندين قالب ديگر استفاده مي كنند.

مشاوره بازاريابي محتوا براي محتواي جديد

به آخرين پست وبلاگي كه منتشر كرديد فكر كنيد كه عملكرد بسيار خوبي داشته است. آيا به دليل داشتن منبع با ارزش و هميشه سبز ، مورد توجه خوانندگان قرار گرفت؟ آيا اين به مخاطبان شما چيزي ارائه داده است كه در جاي ديگري نتوانند پيدا كنند؟ پس از آن احتمالاً به عنوان يك راهنماي قابل دانلود خوب عمل مي كند. به همين ترتيب ، برخي از پست هاي وبلاگ ممكن است براي انفجار ايميل يا يك وبينار زنده مناسب باشد. با اين وجود محتواي خود را براي استفاده مجدد خود انتخاب مي كنيد ، مطمئن شويد كه ارزش سرمايه خود را از طريق سرمايه گذاري توليد محتواي خود دريافت مي كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي استفاده مجدد از محتواي خود (و زمان) ، اين پست وبلاگ را بررسي كنيد .

10. از بهترين عناوين خود در تبليغات PPC استفاده مجدد كنيد

اگر يك كمپين PPC را اجرا مي كنيد و محتوا توليد مي كنيد ، بايد در نظر داشته باشيد كه عناوين با عملكرد عالي را نيز در نسخه تبليغات خود قرار دهيد. اگر يك عنوان به شدت مورد توجه خوانندگان شما قرار گيرد ، احتمالاً متنوعي از آن به شدت مورد پسند خريداران احتمالي قرار خواهد گرفت.

اگر به آن فكر كنيد ، كپي و محتواي آگهي PPC از همان "قلاب" هاي مشابه ، مانند زاويه جذاب عاطفي ، افعال قوي و مزاياي قابل درك برخوردار است. از نظر طول نيز مشابه هستند (يا بايد باشند) - AdWords و Bing Ads داراي محدوديتهاي مشخصه شخصيت در تبليغات خود هستند كه تبليغ كنندگان چاره اي جز پيگيري آنها ندارند ، در حالي كه عناوين كوتاهتر از شش كلمه از نظر محتوا به شدت عمل مي كنند.

اگر اخيراً يك پست وبلاگ ، وبينار يا مقاله سفيد از انتظارات شما فراتر رفته است ، يك تست A / B را انجام دهيد تا ببينيد آيا عملكرد آن به اندازه تبليغات قوي است. براي بررسي نكات بيشتر درباره اينكه چگونه مي توانيد محتواي خود را بيشتر كنيد ، به اين پست وبلاگ در مورد چگونگي فكر كردن مانند يك بازارياب محتوا براي PPC مراجعه كنيد.

9. بپذيريد كه همه مطالب براي گفتن يك داستان ندارند

يكي از بزرگترين آزارهاي حيوانات خانگي من در مورد صنعت بازاريابي محتوا ، تمركز بر قصه گويي است. من را اشتباه نگيريد - من كاملاً عقيده دارم كه داستان نويسي مهارت مهمي براي مشتاقان (و حتي باتجربه) بازاريابهاي محتوا براي پرورش است و قصه گويي با نام تجاري يكي از موثرترين راه ها براي دستيابي به مشتريان جديد احتمالي با پيام شماست.

با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه همه مطالب قصه گويي هستند ، يا اينكه همه بازاريابان محتوا قصه گو هستند.

تمام محتواي آن ندارد است كه به داستان. گاهي اوقات ، يك پست ساده وبلاگ كه در خدمت يك هدف باشد و ارزش خوانندگان شما را فراهم كند ، كافي است. اغلب اوقات ، افرادي كه بيشترين (و بلندترين) را در مورد داستان سرايي در بازاريابي محتوا صحبت مي كنند ، كساني هستند كه يا اين كار را انجام نمي دهند ، يا آن را درك نمي كنند. به اين افراد گوش ندهيد و اگر قصه گوي طبيعي نيستيد نگران نباشيد - اين به هيچ وجه پيش شرط موفقيت در بازاريابي محتوا نيست.

اگر اين همان چيزي است كه بيشترين معني را براي محتواي شما دارد ، از گفتن قصه ها پرهيز نكنيد ، اما اين بحث را نكنيد كه هر يك از مطالب بايد يك روايت جذاب و پيچيده باشد - به سادگي درست نيست.

8. جسور باشيد و ذهن خود را بگوييد (مخصوصاً وقتي ديگران جرات ندارند)

يكي از بزرگترين چالشهاي پيش روي بازاريابان محتوا ، رقابت و غلبه بر حجم گسترده محتواي توليد شده است. با به معناي واقعي كلمه ميليون ها پست وبلاگ كه هر روز منتشر مي شود ، شنيدن صداي شما در مورد سونامي محتواي (ضعيف نوشته شده ، بي فايده) مي تواند يك كار تقريبا غيرقابل حل باشد - مگر اينكه موضعي را بگيريد كه هيچ كس ديگر مايل به آن نباشد.

نكات بازاريابي محتوا

بنابراين بسياري از محتواي توليد شده (به ويژه در صنايع گره خورده مانند بازاريابي ديجيتال) صرفاً طوطي ها هستند و عقايد و نظرات تعداد معدودي را جبران مي كنند. به همين دليل خوانندگان به سرعت از محتواي خود حساس مي شوند - اگر صدها وبلاگ وجود دارد كه همه چيزهاي يكساني را بيان مي كنند ، چرا خوانندگان بايد وقت خود را صرف مصرف اين مطالب كنند؟ اين همان چيزي است كه توليد محتواي متضاد را بسيار قدرتمند مي كند.

موضع گيري نامطبوع ، صحبت كردن با ديگران در مورد ديگران ، و معاشقه با جنجال مي تواند يك استراتژي موثر در محتواي شما باشد. مطمئناً بايد مراقب باشيد كه بخاطر خود آزار ندهيد و منكر آن نشويد ، اما جرات داشته باشيد جسور باشيد و حرف خود را بزنيد. اگر هيچ چيز ديگري نباشد ، خوانندگان شما به صراحت از صميميت شما قدرداني خواهند كرد. علاوه بر اين ، شما فقط با تكرار گفته هاي ديگران احتمالاً بسيار معتبرتر از آنچه به نظر مي رسيد ، صدا مي كنيد و ظاهر مي شويد.

7. با محتواي خود به دنبال كلمات كليدي خاص برويد

در دنياي ايده آل ، نگران SEO نباشيم. ما مي توانيم پست هاي وبلاگ بصيرت آميز ، قابل تأمل در مورد موضوعات انتخاب شده خود را منتشر كنيم و مخاطبان آنلاين زيادي را پيدا كنيم كه مشتاق يادگيري از تجربه ما هستند و هر آنچه را مي فروشيم خريداري مي كنند.

بديهي است، ما نمي زندگي مي كنند كه در جهان، و ما نمي بايد در مورد SEO فكر مي كنم.

هدفمند كردن كلمات كليدي مشاوره بازاريابي محتوا

برخي از كارشناسان محتوا طرفدار رويكرد "بدون كلمات كليدي" به محتوا هستند. انتشار مطالبي كه قبل از هر چيز منافع خوانندگان را تأمين مي كند و به هيچ عنوان به عنوان هدف "كلمات كليدي" ناپسند نيست. باز هم ، اين در يك دنياي ايده آل عالي است ، اما يك جنگل است كه در آنجا وجود دارد - اگر به هدف گذاري كلمات كليدي فكر نمي كنيد ، مي توانيد شرط ببنديد كه رقباي شما چنين هستند. به همين دليل پرداختن كليد واژه هاي خاص با محتواي شما قبل از توليد ، هزينه دارد.

موضوعي به عنوان گسترده و پيچيده به عنوان هدف قرار دادن كلمات كليدي براي SEO بسيار فراتر از محدوده اين پست است ، بنابراين من در اينجا سعي نمي كنم آن را متراكم كنم. كافي است بگويم كه قبل از نشستن براي نوشتن پست وبلاگ يا توليد هر نوع محتواي ديگر ، بايد به كلمات كليدي كه مي خواهيد براي آنها رتبه بندي كنيد فكر كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي هدف قرار دادن كلمات كليدي با محتواي خود (و چگونگي بهينه سازي محتواي خود براي گرفتن عكس بهتر در رتبه بندي بالا) ، اين پست را در نكات وبلاگ نويسي بررسي كنيد .

6. از داده هاي خود پشتيبان تهيه كنيد

در فضاي رسانه هاي ديجيتال امروز ، جلب اعتماد بسيار سخت است. با كمترين دقت در بررسي واقعيت و روزنامه نگاري ، مي توان فهميد كه چرا بسياري از خوانندگان از پذيرفتن "حقايق" به عنوان يك حقيقت سرد و سخت بي ميل شده اند . به همين دليل پشتيبان گيري از ادعاهاي خود با داده ها بسيار مهم است.

مشاوره بازاريابي محتوا با استفاده از داده ها

استفاده از داده در محتواي شما بايد به اندازه املاell امري طبيعي و عادي باشد. اگر نكته اي را بيان كرديد ، آمار و حقايق را براي تهيه نسخه پشتيبان درج كنيد. به همين ترتيب ، اگر براي بيان نكته اي از داده ها استناد مي كنيد ، مطمئن شويد كه آنها را به طور مناسب ذكر كنيد و در صورت امكان ، پيوندي به منبع اصلي داشته باشيد. به هر حال ، شما نمي خواهيد شخص ديگري از داده هاي شما در محتواي خود استفاده كند بدون اينكه كلاه خود را به تحقيق خود بپردازد ، درست است؟

درباره استفاده از داده ها در محتواي خود در اين پست وبلاگ درباره اطلاعات بازاريابي و نحوه استفاده از آمار براي متقاعد كردن بيشتر مطالب بيشتر بخوانيد .

5. اطمينان حاصل كنيد كه محتواي شما صداي برند شما را منعكس مي كند

بازاريابي محتوا يكي از بهترين راه ها براي توسعه و اصلاح "صداي" نام تجاري شماست. با اين حال ، حتي مشاغل بزرگ با بودجه كافي و تيم هاي اختصاصي محتوايي نيز مي توانند در شناسايي و تعريف واقعي صداي برندشان به ويژه هنگام كار با تيم هاي بزرگتر تلاش كنند.  

مشاوره بازاريابي محتوا صداي مارك

اطمينان از تداوم صداي برند ، به ويژه در تيم هاي بزرگتر ، مي تواند يك چالش باشد. اين امر نياز به بررسي مداوم استانداردهاي تحريريه دارد تا اطمينان حاصل شود كه هم كيفيت و لحن مطابقت دارد و هم سطح بالاتري از وبلاگ و محتواي شما به طور كلي. با اين حال ، اگرچه توسعه صداي برند از طريق محتوا مي تواند چالش برانگيز باشد ، اما قطعاً قابل تأمل است.

براي هر پست ، در مورد چگونگي پيشرفت محتوا و رشد صداي برند خود سوال كنيد . آيا اين نوشته ارزش هاي شركت شما را منعكس مي كند؟ لحن در مورد اينكه تجارت با شما چگونه است ، چه مي گويد؟ صداي برند شما صادقانه است ، يا اجباري و مصنوعي؟ اينها همه س questionsالاتي است كه مي تواند به شما كمك كند صداي مارك خود را كنترل كرده و پيام هاي خود را از طريق محتوا اصلاح كنيد. با پاسخ دادن به اين س questionsالات (و تصحيح دوره در صورت لزوم) ، تجربه منسجم تري را به عنوان يك برند در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهيد ، چيزي كه همه وبلاگ ها بايد به دنبال آن باشند.

4- از ساير وبلاگهاي شركت كپي نكنيد - در عوض به Superstars Indie نگاه كنيد

در گذشته ، من با چندين مشتري كار كرده ام كه از من خواسته اند وبلاگ شركت هايشان را "سكسي" و جذاب تر كنم. در چنين مباحثي ، مديران محتواي شركتي اغلب به وبلاگهاي وبلاگ نويسان نفوذي با نفوذ اشاره مي كنند كه تعداد زيادي خواننده وفادار را به عنوان مثالي از هدايت وبلاگ خود در نظر گرفته اند.

اين يك كار چالش برانگيزتر از آن است كه به نظر مي رسد.

مشاوره بازاريابي محتوا وبلاگ هاي شركت

حتي وبلاگ هاي شركتي بزرگ و جا افتاده نيز مي توانند چيزهاي زيادي از سوپراستارهاي با نفوذ وبلاگ نويسي كه بر انتشارات وب تسلط دارند ، بياموزند. براي اولين بار ، اين ستاره هاي راك وبلاگ نويسي به سادگي اصالت پيدا مي كنند ، زيرا آنها در حال نوشتن به عنوان خودشان هستند و با بودن خود نماينده برند خود هستند - چالشي براي بسياري از وبلاگ هاي سازماني. آنها در حال فروش خود را با بودن خود، يك درس با ارزش كه هر وبلاگ شركت مي تواند ايستادن براي يادگيري (و عمل).

خواه وظيفه شما اين است كه يك وبلاگ شركتي بيمار را اصلاح كنيد يا يك وبلاگ را از ابتدا راه اندازي كنيد ، به دنبال الهام گرفتن از وبلاگ هاي ديگر شركت ها نباشيد. مطالعه كنيد كه چگونه افراد موجود در محبوب ترين و تأثيرگذارترين وبلاگ ها در وب ، مخاطبان خود را ايجاد كرده اند و به جاي آن از اين استراتژي ها الگوبرداري كنيد . خوانندگان شما از شما بخاطر آن تشكر مي كنند - و براي اطلاعات بيشتر برمي گردند.

3. مهارت هاي نوشتاري خود را مرتباً تيز كنيد

يكي از س questionsالاتي كه بيشتر از همه از من سال مي شود اين است: "چگونه مي توانم نويسنده بهتري شوم؟" از نظر بسياري از توليدكنندگان محتوا ، كمبود تجربه يا اعتماد به نفس بزرگترين مانع در سر راه آرزوهايشان است ، و هيچ چيز بدتر از اين نيست كه به مردم بگوييم فقط در اين اميد مبهم كه مهارت نوشتن آنها بهبود مي يابد ، پايبند بمانند.

نكات مربوط به نوشتن مشاوره بازاريابي محتوا

مدتي است كه به صورت حرفه اي وبلاگ نويسي مي كنم ، و اگرچه به توانايي هاي خود اطمينان دارم ، اما هميشه سعي در بهبود و جستجوي مشاوره و كمك از متخصصان دارم. نوشتن ، مانند بسياري از مهارت ها ، كاردستي است كه مي توانيد هميشه پيشرفت كنيد. با خواندن مطالبي كه ممكن است به طور معمول مطالعه نكنيد ، به طور گسترده تر و گسترده تر بخوانيد (و بله ، منظور من كتاب هاي واقعي و صادقانه نسبت به خدا است ، نه فقط وبلاگ ها). هر روز را بنويسيد - بله ، هر روز ، حتي اگر فقط صد كلمه يا همين حدود باشد. در تعالي خود بي امان باشيد و به حد متوسط ​​نپردازيد.

حتي اگر مي دانيد هنگام رسيدن به محتوا چه مي كنيد ، طرز فكر دانش آموز هميشگي را در پيش بگيريد و هرگز راضي نباشيد. تلاش كنيد مهارت هاي نوشتاري خود را به حد مجاز برسانيد - سپس حتي دورتر كنيد. هرچه زمان و تلاش بيشتري براي تقويت مهارت هاي نوشتاري خود سرمايه گذاري كنيد ، خوانندگان بيشتري جذب خواهيد كرد.

2. به س Compleالات پيچيده با محتواي خود پاسخ دهيد

پيش از اين ، ما در مورد ارزش هدف قرار دادن كلمات كليدي خاص با محتواي شما بحث كرديم. اگر قبلاً اين كار را انجام داده ايد ، احتمال اينكه تعداد كلمات ساده كلمات كليدي متناسب با تجارت شما را هدف قرار دهيد بسيار خوب است. اگرچه اين يك استراتژي ارزشمند براي پيگيري است ، اما پس از رتبه بندي براي جستجوي پيچيده مي توانيد بازدهي بيشتري داشته باشيد ، يعني رتبه بندي در قطعه ويژه Google - يا همانطور كه دكتر پيت مايرز از Moz ناميده است ، موقعيت صفر است.

مشاوره بازاريابي محتوا Google Featured Snippet

Google Featured Snippet برخي از پرطرفدارترين املاك و مستغلات در صفحه نتايج موتور جستجو است. اگر محتواي شما با حضور در بخش ويژه به يك سوال پيچيده پاسخ دهد ، نه تنها مي توانيد تعداد زيادي مراجعه به سايت خود داشته باشيد ، بلكه مي توانيد از نظر تخصص موضوعي به برند خود توجه ويژه اي داشته باشيد. اعتماد كاربر به محتواي تبليغ شده در قطعه ويژه زياد است ، به اين معني كه اگر Google محتواي شما را براي پاسخ به يك س complexال پيچيده انتخاب كند ، برند شما پيروز مي شود

آيا مي خواهيد در قطعه ويژه رتبه بندي شويد؟ اين پست را در موقعيت صفر و مقدار پاسخگويي به س questionsالات پيچيده با محتواي خود بخوانيد .

1. بازاريابي مجدد محتوا را شروع كنيد

وقت و تلاش زيادي براي توليد محتوا صرف مي شود ، فقط براي اين كه يك پست وبلاگ يا كاغذ سفيد شما را تحت فشار قرار دهد. همراه با هزينه هاي واقعي توليد محتوا ، اين بازده ضعيف سرمايه (كه گاهي اجتناب ناپذير است) است كه ارزش محتواي تازه واردان را براي تجارتشان منصرف مي كند - مغالطه اي كه حتي شركت هاي بزرگتر و بازارياب هاي باتجربه مي توانند از آن بخرند. با اين حال ، يك روش مطمئن وجود دارد كه مطمئن شويد افراد بيشتري محتواي شما را مي بينند ، با او تعامل مي كنند و به آن پاسخ مي دهند و اين بازاريابي مجدد محتوا است.

بازاريابي مجدد مشاوره بازاريابي محتوا

همانطور كه (اميدوارم) در مبارزات انتخاباتي PPC از بازاريابي مجدد براي به حداكثر رساندن تأثير آن استفاده مي كنيد ، مي توانيد از بازاريابي مجدد براي جلب توجه بيشتر به محتوايي كه توليد مي كنيد استفاده كنيد. ابتدا مخاطباني را تعريف مي كنيد كه مي خواهيد محتواي خود را مجدداً بازاريابي كنيد ، سپس بازديدكنندگاني را كه به سايت شما مي آيند برچسب گذاري مي كنيد تا بعداً با استفاده از تبليغات بنر در Google Display Network بتوانيد براي آنها بازاريابي مجدد كنيد. اين منجر به آگاهي بيشتر از برند و - اميدوارم - تعامل بيشتر با محتوايي كه براي توليد آن وقت و تلاش زيادي صرف كرده ايد ، شود.

در حالي كه فوق العاده قدرتمند است ، بازاريابي مجدد محتوا هنوز به جاي قاعده ، بسيار مستثني است. بسياري از شركت ها حتي به فكر استفاده از بازاريابي مجدد براي تبليغ محتواي خود نيستند ، بنابراين اگر مي خواهيد از منحني پيش برويد و دامنه محتواي خود را گسترش دهيد ، اين راهنماي جامع را براي بازاريابي مجدد محتوا با مجوز از لري كيم ببينيد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.