3 روند اساسي طراحي

۲۷ بازديد

پايان سال به دلايل مختلف شلوغ است و مي تواند برخي از طراوت هايي را كه در بيشتر سال مشاهده مي كنيم در طرح ها محدود كند. صرف نظر, از اين چند عنصر طراحي مد روز وجود دارد.

آنچه اكنون شاهد آن هستيم ريشه در سادگي عميق با تمركز بر پيام دارد.

آنچه در اين ماه در طراحي ترسيم شده است اينجا است ...

 

فعاليت و نامزدي

وب سايت هايي با تمركز بر موضوعات اجتماعي به صف اول توجهات منتقل شده اند. گرچه ظاهر و تكنيك هاي طراحي مورد استفاده براي اين وب سايت ها بسيار متفاوت است ، يك موضوع مشترك از فعاليت ، مشاركت جامعه و پشتيباني وجود دارد.

آنچه در مورد اين جنبش عالي است - و آنچه منعكس مي كند - اين است كه مردم مي توانند به فضاي ديجيتال كمك كنند تا پيام خود را تقويت كنند يا از افرادي كه همان چيزهاي قبلي خود را پشت سر مي گذارند پشتيباني پيدا كنند.

در حالي كه برخي از اين تلاش ها توسط افراد و مارك هايي كه ممكن است بشناسيد پشتيباني مي شود ، اما هميشه اينطور نيست.

اين طراحي ها همچنين بهترين عملكرد را دارند وقتي كه شخصيت سخنگو يا روحيه موضوع مورد بحث را منعكس كنند. به تفاوتهاي گسترده در سه مثال توجه كنيد.

وزن من جامعه با استفاده از رنگ روشن با يك تصوير سياه و سفيد از پروموتر و مشهور جميله جميل براي جلب توجه به مسائل بهداشت رواني.

Wear the Waste توسط خرده فروش H&M از تايپوگرافي ساده در يك محيط طبيعي استفاده مي كند تا زمينه را براي گزينه هاي بيشتر سازگار با محيط زيست فراهم كند.

Wavering Stripes براي جلب توجه به داستان هاي مهاجران در بازداشت از رويكردي روشن استفاده مي كند.

هر طرح بسيار متفاوت است اما همه قابل توجه است و توجه را به دلايل آن جلب مي كند. موضوع مشترك اين است كه هر طرح به اندازه كافي ساده است كه شما را به خود جلب كرده و به شما كمك مي كند پيام را بهتر درك كنيد و در ترفندها يا جلوه هاي طراحي گم نشويد.

 

 

 

در محصولات صورت شما

اين فصل براي تبليغ محصول است.

طراحان تصاوير بزرگتر از عمر محصولات را انتخاب مي كنند كه به خريداران امكان مي دهد قبل از خريد همه جزئيات را مشاهده كنند. (به نظر مي رسد يك برنامه خوب در يك جهان همه گير با فاصله اجتماعي است.)

اين مي تواند به روش هاي مختلفي كار كند:

  • با يك تصوير بزرگ و توانايي استفاده از كنترل هاي روي صفحه براي نگاه دقيق تر.
  • با جلوه هاي ويدئويي و انيميشن براي ديدن محصول در عمل ؛
  • با وضوح فوق العاده بالا و بزرگنمايي در عكاسي.

اين تصاوير را با زباني توصيفي قوي مرتبط كنيد و تركيبي برنده داريد.

واريانس موجود در نمونه ها ويترين خوبي از نحوه انجام اين كار است ، در حالي كه افراط در كار نيست.

Fitbit شارژ 4 وب سايت با استفاده از يك تصوير افتتاح دستگاهي است كه راه در مقياس بزرگتر از واقعيت (به خصوص اگر شما در يك صفحه دسكتاپ بزرگ هستند). كاربران با استفاده از كليك و پيمايش كنترل مي كنند تا بازديدها و جزئيات بيشتري از دستگاه را بدست آورند. بزرگنمايي و انيميشن زياد چشمگير نيستند ، و نگاه محكمي به محصول مي دهند.

ترموستات آشيانه با يك انيميشن ويديو از دستگاه در حال حركت به خط مقدم از روي صفحه نمايش باز مي شود. (خيلي سريع است.) از آنجا ، اگر جزئيات بيشتري مي خواهيد ، ويديويي براي تماشا وجود دارد كه اطلاعات عميق تري از محصول را به صورت قابل هضم فراهم مي كند.

مثال نهايي است كه واقعا يك محصول در تمام، بلكه يك نصب و راه اندازي هنر نيست. جالب اينجاست كه از همين گزينه هاي بزرگ براي نمايش جزئيات هنر استفاده مي كند. اين يك روش عالي براي كنترل ديدن چيزي است كه ممكن است شخصاً نتوانيد آن را تجربه كنيد. آنچه باعث عملكرد بسيار خوب آن مي شود اين است كه زواياي عكاسي از نحوه مشاهده آن تقليد كرده و به سمت قطعه آويزان از سقف نگاه مي كنند.

 

مطالب پيشنهادي :


فرونت پيج

 

 

 

 

حركت ساده براي ضربه

با تم طراحي هاي بزرگ ، جسورانه و بزرگ ، اين روند بر روي انيميشن ساده براي حداكثر تأثير متمركز است.

اگرچه تماشاي انيميشن سينمايي همه جانبه مي تواند سرگرم كننده باشد ، اما در بعضي مواقع ممكن است كمي طاقت فرسا باشد. اين روش ظريف تر هضم راحت تري دارد و به شما كمك مي كند تا تمركز روي محتواي موجود باشد تا تأثير روي صفحه نمايش.

روش هاي زيادي براي استفاده از جلوه هاي متحرك ساده وجود دارد ، از جمله پيمايش انيميشن ها ، عملكرد شناور و عناصر دائما در حال حركت. (اگر روي نمونه ها كليك كنيد مي توانيد هر يك از اين موارد را ببينيد)

فروشگاه پاتريك ماهومس ، ساعت 2 عصر ، از يك خط متن متحرك استفاده مي كند كه به شما مي گويد وب سايت درباره چيست. اين وب سايت فروشگاه خرده فروشي را از اطلاعات مربوط به اين ورزشكار يا ساير تلاش هاي وي متمايز مي كند. متن سفيد روي زمينه سياه كلاسيك است و خواندن آن آسان است. مهمترين نكته قابل توجه سرعت انيميشن است. زمان آن به روشي است كه قابل بررسي است اما گيج كننده نيست. بعضي اوقات سخت ترين قسمت ميخ زدن روي انيميشن درست رسيدن به سرعت است.

وب سايت به سبك رزومه براي نائومي نيكو جالب و ساده است ، اما جلوه هاي شناور شسته و رفته و يك انيميشن پيمايشي ساده فقط براي رزومه كاري او - و نه عكس يا جزئيات سمت چپ صفحه - طراحي را جذاب مي كند. محصول تقريباً ناجور و كشش جهت دار تصوير او نيز باعث ايجاد علاقه مي شود و باعث مي شود شما بيشتر به طراحي بپردازيد.

گيلبو از انيميشن لايه لايه شناور استفاده مي كند تا به نظر برسد كه گرد و غبار براق از صفحه نمايش و به سمت كاربر ميريزد جزئيات ناهموار چهره او با درخشش انيميشن تضاد سرگرم كننده اي است. اين طرح از لايه بندي با نقاط در پيش زمينه و پس زمينه براي يك اثر عمق اضافي استفاده مي كند. همچنين بسيار زيبا است كه اشيا ساخته شده اند تا براي جلوه اي واقع گرايانه از چهره او دور بمانند.

 

 

 

نتيجه

در حالي كه سال 2020 سال جالبي بوده است ، طراحان به يافتن راه هاي جديد براي تكامل صنايع دستي و خلق تجربيات بصري الهام بخش ادامه داده اند. اين روندها نيز از اين قاعده مستثني نيستند.

اين نشان مي دهد كه حتي در شرايط غير معمول يا محدوديت هاي عجيب و غريب ، اين كار شگفت انگيز و خلاقيت مي تواند رشد كند. همه خلاق باشيد ، و آن طرح هاي جديد - و روند بالقوه - را در آينده حفظ كنيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.